Tuesday, April 6, 2010

Hentian Puduraya --> Bukit Jalil

salam semua ~

nak tanya ni ...
Korang tau x yg Hentian Puduraya akan ditutup sementara ?
haahh, ni yang nak kasitau kepada sape2 yg xtau tu ...
actually aq pon bru tau tadi sebenarnya ;p
yela, selama ni aq dengar khabar angin je ..

de budak2 ni kate
" weyhh, pudu dh tutup la ! "
" dorang kan de wat renovation kat pudu, dh tutup la .. "
" nak naek bas katne ni kalau pudu dh tutup ?! "

dorang just kate pudu dh tutup tp xtau solution nye
aq mestilah xcaye coz aq blek ritu elok je !
memg dorg de wat keje2 naik taraf tp xde plak nampak cam dh tutup
bas pon de lagi
in fact, weekend lepas aq g sane
elok je masih beroperasi !
:)
tp skang official announcement telah dikeluarkan d Berita Harian !
dekat berita Bernama pon de !
alaa, klu cek mane2 paper pon de aq ase ..
berita pon mesti de ..
bahawasanya
Hentian Pudu akan dipindahkan sementara ke Bukit Jalil bermula dari 12 April 2010
disebabkan oleh kerja2 naik taraf yg dorang tengah wat ...
dorang jangkakan kerja2 naik taraf memakan masa 4 bulan
tp tu hanya jangkaan kan ;D
kt tunggu jela next announcement bile Hentian Puduraya akan beroperasi semula seperti biasa :)

* pendapat iklas dari aq: jauhla dr UM nk ke bukit jalil tu !!
kalau nak cepat, bolela naik teksi
xpayah tunggu bas
tunggu tren yg sesak
tp duitnya ?!
kos sara hidup kat KL yg tinggi ni
dh jd makin tinggi !
uwaaaa !~~
dhla selama ni blek sorang2 je pon ... ~ :( *

Kasi komen sikit k?

Post a Comment
 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth