Friday, April 16, 2010

Mama.Saya.Mahu.Kahwin !!

[ aliyy's wedding *senior sekolah* ]

VERSUS

[ khairunkhalida's wedding *kakak keron* ]

hurm, kinda keliru juga kan nak g wed yang mana 1~ kedua-duanya esok, 17hb April 2010 ! both of 'em saya kenal. HUHU. beza tempat je. aliyy's wed kat JB. kak khalida's wed kat KL. but now i'm in KL. logically i'll attend kak khalida's wed kan kan kan ;D yela, xkan nak balik JB pula. duit xde, lagi pon nak dekat exam dah sekarang. kalau saya nak balik pon, baik balik rumah sekali dari weekend lepas. so, since saya decide xnak balik rumah *coz t lagi leka xstudy*, baek saya xpayah balik dulu. after exam baru balik kan. jadi, saya akan attend wed kak khalida esok ! :D

to aliyy: soryla, aq & mamad bukan xnak attend wedding ko. masa xmengizinkan. HUHU. dahla ni kenduri kat belah ko kan. kitorang de plan nak datang gak sebenarnya tapi since mamad xde *de kursus*, aq pula nak exam dah, masalah kewangan lagi ... so aq rasa aq sampaikan salam dan doa dari aq & mamad melalui burung merpati jela eah. HEHE. semoga ko & bini ko bahagia selalu~ ko jaga bini ko elok2 tau ! nanti kalau korang dah jadi mak bapak orang, HEHE, jaga, didik & asuh dia baik2. semoga korang sekeluarga bahagia & sihat sejahtera. HIHI. dah2, aq dah start merepek dah ni ... ok, tu jela. aq cakap panjang2 pon, aq belum kahwin. manalah arif sangat hal2 rumahtangga ! ;D

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•


Hj Abdul Aliyy bin Hj Abdullah  Syarifah Rifqah bt Hj Syed Abdul Hamid
Selamat Pengantin Baru
10hb April 2010
*semoga kalian bahagia senantiasa*


p.s: aliyy, sekali lafaz ea ? cayalah ! salute~

Kasi komen sikit k?

2 comments:

Ken Wooi said... [Reply]

kahwin kahwin! =)

Unknown said... [Reply]

haha. yeahh, kahwin kahwin ! ehh, go find some money first k ;p

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth