Tuesday, April 20, 2010

The Night Beckons part 2

SALAM READERS :)

korang dah lunch ?
makan apa ?
sedap x ?
tak makan lagi ?
xpe~ lepas baca entry ni g makan ea~ ;D

hurm, kenapa aku letak gambar ni ? HUHU. xpe~ t korang akan tau gak ;p

ok, continue cerita pasal kitorang g wedding tu. otw ke sana tu hujan kan. renyai2 gitu. susah sikit nak fokus jalan. *alasan best kan* Faris suruh aku jadi co-pilot & dia surela pilot. HEHE. tapi cik co-pilot xnampak sangat la. duduk belakang lagi kan. dah xbiasa dengan jalan2 kat KL ni. *utk pengetahuan korang, aku anak jati JOHO* kalau keluar pun manala familiar dengan jalan raya KL~ dah selalu sangat duk kat landasan. HOHO. lagi 1, KL ni jalan raya bersimpang siur, signboard pun letak suka2, kurang senang aku nak mencari apatah lagi nak membaca ! *kena lempang dengan org KL kang aku ni*

tapi tu baru aku sorang ! xkira lagi semua dalam kereta tu xsure jalan. HIHI. Tazu dah pernah g sekali tapi xbape cam jalan. Karim & Amy dah duduk diam2 je dah. tu memang xtau jalan betul dah tu. HAHA.


ok, kalau ikut gambar yg aku letak tu kann. dalam 15 minit boleh sampai dah. tapi tah nape punya bengong, bertolak kul 5.15pm sampai kat sana pukul 6.10pm. wuuu~ *sbb tu kott Faris beriya nak gerak awal* kitorang ikut map tapi gedik nak pusing2 ikut jalan yg same bebanyak kali. yela, kata xselalu ikut jalan raya kan~ bolehla tengok pemandangan indah kat KL dulu. *xde maknanya !!* tapi boleh kata gedik gakla ikut jalan yg sama 2-3 kali kann. siap ikut jalan alternatif lagi pulak tu !! HAHA. *sesat jela senang cakap* nasib baik alternatif yg kitorg amek tu xjumpa jalan mati. kalau jumpa jalan mati, memang xjadi jalan alternatif dah la ! HAHA. tu memang kena angkat dua2 tangan & kata "aku xtau jalan & kita dah sesat !!" tapi Faris la yg kena cakap camtu sbb dia yg paling layak. dahla pilot, anak jati KL lagi kan. HIHI. kalau sekali dua guna 'jalan alternatif' tu xpela gak, ni x. dah masuk jalan lain, masuk lagi jalan yg lain. HAHA. dia jadi guna 'jalan alternatif' berturut2. HIHI. pe daa~

dekat sejam baru sampai Rumah Puspanita tu kan.. nasib baik kitorang decide nak stop main MAZE. xnak main dah. penat !~ *dah lapar, xlarat main dah~* kalau xberhenti main time tu, kenduri dah abes pon kitorang belum tentu sampai, balik UM terus la kot. HEHE.

**sekarang dah tau kan kenapa aku letak gambar kat atas tu ?? HUHU**

p.s: huhh, kenduri siapa ni ??

Kasi komen sikit k?

Post a Comment
 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth