Friday, July 2, 2010

Aku Top Blogger ! jangan memaen !

HELLO READER:)

entry ni aku nk cite sal 2nd award . hurmm . 2nd !! ok la tu kan . dari ta dapat langsung . lagipun aku ta aktif berblogging la . award ni datang dari Aimi . thanks ye ! psstt ~ bole klik kat link tu ye kalau nk bekenalan ! hikhik . *tapi jgn kacau sgt . makan penyepak laki die t ;)*



okayy , skang mase jawab soalan cepumas die .


Apa nama blog anda & kenapa letak nama tu ?
nama blog : coyotito.AIMD
kenapa : sebab aku suka ngan name coyotito dlm novel " The Pearl " . hahh , korang ingat ag ta novel tu ? ! si baby yg kena sengat dgn scorpion . ishh , ciann ! AIMD tu plak combination dr AIED-MAMAD . sape AIED ? sape MAMAD ? hakhak .


Apa nama URL blog anda & dari mana datangnya nama tu?
URL : http://coyotitoaimd.blogspot.com
asal usul : dari name blog tula . pe ag kann . adehh ! * tepuk dahi masing2 serentak *


Apa method dalam penulisan anda ?
method : alaa , ingtkn lab report je kena cite sal method ~ method erk . . . method die kucar kacir kehidupan . aku nk tulis pe , aku tulis jela . pastu korg bace & sila ngumpat okayy ! * ngumpat kebaekan tape * hihi .


Pernah terasa nak hapuskan blog ? Sebab musababnya ?
ishhh , tidak same skali ! mane bole ! t cian kat follower tegar aku kann . haha . * muntah darah *


Pernah ahli keluarga baca blog anda ?
hohh ? ? penah ke ta erk ? adek aku de bace . family kawan aku de arr . family aku ta sgt kott . hehe .


Apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan ada yg kata cantik ?
emo ! ! haha . tadela . tu ikot selera perut korang laa . aku tade hal . aku okayy je . peace everybody ! ;D


Bila blog anda diberanakkan ?
jap eaa . . . tahun 1990 kott . kire da sebaya aku laa skang . haha . siyes ta sure ni ! ermm , de 2 taon kot .


Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog ?
mestilah yg sign up blogger tu tau dulu kann . haha .


Apa perasaan anda bila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah ?
aku da ta skola arr . blog ni pon aku wat mase dah grad high school da . * mesti yg wat award ni skola ag kan kan kann *


5 - 10 orang seterusnya yang nak di tagged . . .
susa cket ni . jap mintak undian dulu . . .
okayy , ni la pemenang2nye okayy ~
cekguMAN
Awynn
Nwar
SyuSyu
en.telordibasuh
Lele
hurmm . cukupla tu kann .


okayy, babai sume .






Kasi komen sikit k?

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth