Sunday, September 12, 2010

2010, Happy Eid Mubarak!

err.. ehem. ehem. dah telambat ke nak wish raya? raya ke3 masih ok kan nak wish. tak sempat nak wishla ritu. busy wat persiapan raya. cehh! hehe. raya tahun ni tema kaler korang pe? mesti cun cun & ensem ensem sume kan! haha. de yg satu family sume pakat same kaler.. yg kapel pon nak sedondon gak! de tak yg wat kumpulan boria? dah bole wat persembahan kat open house ni! haha. okay okay aku gurau jepp. janganla marah.





sempena hari raya ni, aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kpd sume umat Islam. mintak ampun & maaf kalau de salah silap yg mengguris hati, kata kata menyakitkan hati, perbuatan yg melampau ke && mintak halal ye sume makan minum ^^

Selamat Hari Raya gak aku ucapkan tuk sume kawan kawan aku dr aku kecik smpai besar, ex-skk, ex-smkbbu, ex-smkas, ex-smkie, ex-kmk changlun & dak2 UM-present && kpd sume yg kenal aku! ^^ beraya tu jgn smpai tak jage kesihatan. kang t sume sakit sakit plak sbb makan minum tak jaga. hehe. mercun takpe maen banyak banyak. maen sampai puas kay! psstt~ dilarang ikut nasihat yg tak bernas.

p.s; aku tak keje ag. so, layak dpt duit raye ag tauu. tak dapat kasi cash, takpe. just click nuff aku kayy! ^^ time kaseh bnyak.


Kasi komen sikit k?

5 comments:

Wan Gerrard said... [Reply]

hehehe jom cari duit raya banyak2 =P

Unknown said... [Reply]

@Wan Gerrard skang ni da tak dapat duit bnyak.. kalau kecik2 dulu, banyak beraye, bnyak duit dapat. hehe.

Qib said... [Reply]

camt ri rayerrrr


Latest entry di:

Insomnia
Tutorial Letak ‘Like’ di post entry

Qib said... [Reply]

camat ri rayer

Unknown said... [Reply]

@PinQib selamat hari raye! :)

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth