Friday, April 23, 2010

Doakan Ianya Lepas ...

HELLO READERS

huhu. colouring greeting kan,, tapi dalam hati & pikiran tak secolours camtu~

what? ...you ask me why... ??

ouhh, tu semua sebab exam paper yang saya jawab tengahari tadi

dahla 1st paper

paper 'membunuh' pulak tu !

sedihlaa~ :'(

saya takut saya fail that paper

paper teras saya tau !

paper PHYSICAL CHEMISTRY 2

dah banyak kali masuk exam

tapi saya xpernah rasa seteruk ni

teruknya saya !!

banyak yang saya xjawab

yang memang sure xdapat markah

macam mana ni.. ??

saya takut kena repeat je~

xnakla repeat !

cukupla pointer saya jatuh teruk masa 2nd sem

dengan banyak lagi jam kredit xhabis

nak menangis~~

isk~ isk~ isk~ :'(

Kasi komen sikit k?

6 comments:

bulatkocik said... [Reply]

ermmm..dah buat kn..kena tawakal jer..pcaya pd dri jer..;)

HEMY said... [Reply]

ilek..yg penting grad...then gaji ikut kelulusan

Unknown said... [Reply]

Mr Rulez: tula die. skg ni kena tawakal je~ thanx btw :)

hemy: insyaAllah grad. cume risau kena jawab paper yg same nex sem :( but thanx ya !

Ken Wooi said... [Reply]

i dont like chemistry back in high school =P

Unknown said... [Reply]

haha. i like chemistry but i don't like physical chemistry here ;)

ikaZara said... [Reply]

study okey..i.allah akan berjaye ;) cantik blog dye ;)

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth