Friday, April 23, 2010

Bengangnya !!

bengang nape??

HELLO READERS

baca poster !

JOHOrian sekalian !!
EMERALD LIVE IN CONCERT
menampilkan ramai artis seperti AMUK, SALEEM, BUNKFACE, AZLAN & THE TYPEWRITER & ST12 (band dari Indonesia)
bertempat di STADIUM TERTUTUP MBJB, JOHOR BAHRU
pada 24 APRIL 2010 (SABTU)
jam 8.30PM
harga tiket hanya RM38 sahaja !!

tapi saya xdapat g la !!
sedihnyerr~
dahla semalam xdapat jawab paper dengan ok
pastu xdapat g concert ni :(
kenapa ??
duit xde !!
*no money, no concert*
*ok, fine !*

tapi xpelah
saya kena pikir positive kan~
exam lebih penting
next paper 29hb April 2010 :)
lebih baik saya fokus pada exam
*dgn nada terkilan*

ok, kpd korang yang nak pergi tapi belum beli tiket
boleh click kat poster tu
segala maklumat lanjut pun de kat situ :)

p.s: JOHOrian, kasitau saya ye macam mana concert tu nanti. saya wakilkan kamu semua untuk have fun kat sana ! tolong jadi mata2 saya tau~ btw, yg bukan JOHO pon boleh g gak. datangla ramai2 meriahkan lagi concert tu ! HAVE FUN yaw ! ;D

Kasi komen sikit k?

2 comments:

_izis_ said... [Reply]

xpe2..sabar je...

exam lg penting tuh...ngeh3..

gudluck exam~

Unknown said... [Reply]

HAHA. yup2, exam dulu~

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth