Tuesday, June 1, 2010

You deserve it !

HELLO READER:)

saya baru lepas wat nasi goreng.
nasi goreng cili padi guna marjerin.
saya tak suka marjerin tapi saya wat gak. hehe.
suka bau dia je.
tapi tak suka makan banyak2.
adik2 suka, so, dorang la yg makan nanti :)
saya berlapar sikit takpe.
janji adik2 xkebulur. cewahh !~
baiknya ada kakak macam saya.


okayyy~

berbalik pada topik utama,,
thanks to Sya coz bagi saya award ni !
kreatif ea blog saya ? huhu.
kreatif pada mata dia.
korang tak payahla nak pertikaikan ! huhh !
thanks again ya :)



PENSEL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

so, dengan ini secara rasminya saya bagi award ni pada...

jeng jeng jeng !






to pemenang2: you deserve it !




Kasi komen sikit k?

Post a Comment
 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth