Sunday, December 5, 2010

Sakit Belakang Sebab 'Benda' Tu??



Seriously! Aku terasa sakit sekarang ni..  Ada orang kate aku tipu ke? Aduhh, sakit giler ni. Sakit belakang.. Erk! Rasa macam kena habiskan ayat je. Aku sakit belakang area tulang belakang. Kat tengah2 plak tu. Tergeliat gak la tangan aku bila nak try rase tempat yang sakit tu.. Okay tipu je. Tapi susahla nak reach area yang sakit tu. Aku try nak letak minyak angin tapi aku yang angin bila tak bape nak boleh urut area sakit tu ==” Nak soh kawan tolong sapukan minyak, malu~ o;O Kalau soh pakwe tak malu plak! Okay, tu korang, bukan aku.


So, nak wat camane ni? Roomate aku soh tidur kat lantai. Aku tak wat lagi sebab nanti body part aku yang lain plak sakit! Ish, payah betul. Dah dekat seminggu gak aku sakit. Tak tau pe punca. Tapi aku rasa sebab aku facelaptop banyak sangat kot. Pe kena mengena weyhh? Yela, aku ngadap laptop bukan duk atas kerusi then laptop atas meja.. Tapi laptop atas kerusi, aku atas katil. Jadi laptop rendah, aku terpaksa bongkokkan badan sikit bila nak baca blog korang. Tapi takpelah, aku sanggup berkorban demi korang. Dah blog korang best, aku tak kira dah sakit ke tak! Lagipun duk kat meja tu, lenguh tangan, meja tinggi dari aku plus kebas bontot duk kerusi. Bwahahaha~




Dahla roomate aku boleh plak cakap camni..
Aku: Amy, Aied rasa sakit kat area tulang belakang la..
Amy: Hahh, sama macam Amy hari tu la tu..
Aku: Hishh, tak kot.. Tapi yeke macam Amy?
Mesti korang tak paham kan pe yang macam Amy tu.. Hari tu Amy sakit belakang tp bila nak urut tak rasa kat mana yang sakit then tiba2 bila belakang dia dah nak okay, jari dia plak luka.. Macam kesan gigitan! Kami dah start pikir bukan2 dah.. Orang lain pun dah start cakap pasal ‘benda2’. So, bila Amy cakap camtu kat aku.. Hurm, tak kot.. Pasal aku still boleh rasa sakit lagi bila duk try tekan2 tempat yang sakit tu ;) Hahh, cuak la tu.. ;D


Tapi kadang2 tak tahan la... Bangun tidur je rasa sakit2 badan aku.. Nak jawab exam pun tak tenteram duk rasa lenguh je bila nak tunduk fokus tulis jawapan. Pe patut aku wat?


p.s; Hari tu otak jammed jawab exam pasal ngantuk sangat ==" So, sekarang aku takut paper aku time tu dapat result 'cemerlang'!


Kasi komen sikit k?

15 comments:

Izzlin said... [Reply]

ala...elakkan meniarap je...rajin2 la duk atas kerusi.

gadis said... [Reply]

kite penah kena dulu. sakit belakang. then pegi berubat cepat cepat dengan sorang nenek tuu. dye kate 'benda' tuu kacau kite. huhu -.-

Unknown said... [Reply]

@Izzlin tak meniarap pon..

Unknown said... [Reply]

@Haryani o;O nape benda tu kacau awak?

De' Nurul said... [Reply]

nurul pun tak sihat ni. sakit perut sampai muntah muntah

Unknown said... [Reply]

@The Nurul laa, nape tu..? keracunan ke msuk angin?

sfatimahzj said... [Reply]

mouse pon sama..pernah sakit2 tangan sebab bnyak sangat guna laptop,,,
kalau benda2 tu, orang kata ada lebam ckit..tapi entahla betul ke tak

Unknown said... [Reply]

@sfatimahzj yup yup. carpal syndrome namenye.. time duk gune laptop kat meja pon terpikir carpal syndrome. hehe.

Unknown said... [Reply]

tuam ngn kain yg direndam ngn air pns tp suam2..ehehe

amira faqihah said... [Reply]

hee semoge akk cepat sehat ye ;)

Unknown said... [Reply]

@fardean_afaf air suam2 kuku ea? hehe. tolong tuamkan!

Unknown said... [Reply]

@twinkle twinkle thanks awak! ;D

kaki KARUT said... [Reply]

aku nk tnye...
camne nk uat kotak2 tu...
hihi

Unknown said... [Reply]

@kaki KARUT lari topik, karut. haha. yg tu bole tgok kat sini >> Blockquote dengan background comel

Unknown said... [Reply]

@armouris thanks for the info! ^^

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth