Tuesday, January 11, 2011

Aku Perhatikan Kau; Scene 3.





12 Disember 2010
Lokasi: Stesen Bas, Bukit Jalil.

Aku perhatikan kau. Siapa perhatikan aku?


Scene 3: OKU hantar couple naik bas.

My favourite scene! Haha. Aku tak sure both of them OKU or just one of them but they’re really sweet & adorable! ^_^ Dorang ni Malay couple. Kenapa aku rasa dorang sweet? Mula2 aku tak perasan pun dorang tu but the moment happen bila aku dah naik bas & duduk kat sit aku. Dari cermin bas aku nampak the guy wat some hand signals dekat pempuan yang dia hantar tu. Pempuan tu naik bas sama dengan aku. Aku perhatikan, baru aku perasan yang laki tu guna sign language. Walaupun aku tak paham apa exactly yang dorang bualkan but still boleh agak.. Sebab aku pun pernah ada kat situasi tu.. Haha. Like, that guy wat isyarat sedih sebab nak berjauhan dengan his girl. Let the hands speak for our  hearts.


Kasi komen sikit k?

4 comments:

James Buns said... [Reply]

wah..best.

Unknown said... [Reply]

@James Buns huhu. tp entry ni pendek pasal tak jumpa explanation yg sesuai pasal their sweetness! hahaha.

MOHDFAIRUZcheghani said... [Reply]

hehe..mesti ltk tgn 22 kt mata kn..hehe..sweeet..leh try kn?haha

Unknown said... [Reply]

@MOHDFAIRUZcheghani laki tu letak 1 tapak tangan kat dada die & wat muke sedih tanda die sedih nak pisah ngan pempuan tu.. :') try la try la! hehe

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth