Thursday, February 10, 2011

Aku Sayang Dikau Wahai Followers! :)



Selama 3 tahun aku ber-blogging, followers aku baru cecah 438. Ni kalau orang lain, dah beriban! Tapi aku tak kisah. Dulu kisahla.. Nak sangat orang follow blog aku. So lame.. Pehal pulak nak paksa orang follow blog kita kan. Tapi sekarang, tidak lagi! Bwahaha~ Aku tulis blog pon bukan sebab nak glamour, saje suka-suka. Tapi kalau jadi glamour, best gak. Mesti Nuffnang pon sayang aku. Love you forever lah!

Tapi 3 tahun aku dalam dunia ni, baru skang-skang ni je aku paham "Apa Itu Blog". So, aku rasa penulisan aku makin lama makin ok. Korang tak rasa? Biar arr.. Aku rasa! ==" Out of topic dah ni. So, untuk follower aku sekalian, thanks a lot sudi amek tau pasal update blog aku, sudi follow. Tah pape je aku merepek kat sini pon korang follow kan. Hehe. But still thanks tau! Aku dahla jarang communicate dengan korang kan. Masa tak mengizinkan.. Huhu. Sibuk dengan macam-macam hal bagai. Tu yang aku selalu offline. Tapi kalau aku dah de masa free, asek baca blog orang je. Ciap komen lagi! Paling tak pun aku tinggal jejak kat shoutbox ^_^

So, wat masa ni, ni jela yang aku boleh tulis. Pasal aku baru lepas makan ubat & dah start mamai-mamai dah ni. Kelas kul 5pm nanti entah bangun entah tak.. Tapi tak mau ponteng dah! Harap-harap bangunlah nanti.. Huhu.

p.s; Lamanya nak tunggu Zohor..


Kasi komen sikit k?

7 comments:

Sizzling Suzai said... [Reply]

salam..hi smpai cni kat blog awk! ^^

Anonymous said... [Reply]

sikit2 lama2 jd bukit haha

Unknown said... [Reply]

@SizZLing SuZai Selamat datang! :D

Unknown said... [Reply]

@zOeY zAu YaH Haa, betul! :D

Anonymous said... [Reply]

wahh.sayang tu including me kah?haha :D gedik kejap.btw,get well aied.rajin2 makan ubat (:

Anonymous said... [Reply]

sayang saya ke?

insta: lea_na_nur_ said... [Reply]

haaloo..wahh!!tahniah da ramai polower!!

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth