Friday, February 18, 2011

Taufufa Ni Sedap Rupanya! =="



Ouhh, my favourite of all time, Taufufa! ;D Padahal dulu tak suka kann. Favourite mak aku ni sebenarnya. Dulu mak aku selalu makan. Masa tu aku tengok kan jela. Aku tak makan pun. Pasal aku ingt tak sedap. Kurang nikmat hidup masa tu kan ==" Then, bila aku masuk matrik, aku selalu pergi pasar malam. Aku KMK, Changlun dulu. So, sape=sape budak KMK mesti tau kan PMC, pasar malam Changlun. Heheheh.. Bila aku pergi PMC, ternampak la taufufa ni. Terus teringat kat mak aku. Aku pun belila, tanda rindu kat mak! ;D Sedap! c(: Kebetulan aku beli taufufa yang sedap, terus beli tiap-tiap minggu. Kalau aku tak pergi PMC pun, aku kirim kawan je. Kesian aku kan. Orang dah bertahun makan taufufa, aku baru rasa =="

Then, bila aku study kat UM ni. Ada sorang roomate aku ni, Nad tau aku suka taufufa. Aku pernah cerita kat dia dulu. Tapi sejak aku duduk UM ni, tak pernah beli taufufa kat sini. Pergi pasar malam pun boleh kira berapa kali je sepanjang 3 tahun dah kat sini ==" Tu yang Nad beli kalau dia pergi pasar malam. Ni dah kali kedua dia belanja aku taufufa. Terharu T_T huhuhu.

Roomate aku lagi sorang, Amy pergi makan kat Restoran Burma, Paradise Palace kat Sogo. Dia pergi dengan kawan-kawan Bahasa Burma dia. Tak taula dia balik pukul berapa ni. Tapi dia mesti dah kenyang kan. So, aku habiskan jela Taufufa ni! Hahahaha...


Kasi komen sikit k?

Post a Comment
 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth