Friday, February 18, 2011

Taufufa Ni Sedap Rupanya! =="



Ouhh, my favourite of all time, Taufufa! ;D Padahal dulu tak suka kann. Favourite mak aku ni sebenarnya. Dulu mak aku selalu makan. Masa tu aku tengok kan jela. Aku tak makan pun. Pasal aku ingt tak sedap. Kurang nikmat hidup masa tu kan ==" Then, bila aku masuk matrik, aku selalu pergi pasar malam. Aku KMK, Changlun dulu. So, sape=sape budak KMK mesti tau kan PMC, pasar malam Changlun. Heheheh.. Bila aku pergi PMC, ternampak la taufufa ni. Terus teringat kat mak aku. Aku pun belila, tanda rindu kat mak! ;D Sedap! c(: Kebetulan aku beli taufufa yang sedap, terus beli tiap-tiap minggu. Kalau aku tak pergi PMC pun, aku kirim kawan je. Kesian aku kan. Orang dah bertahun makan taufufa, aku baru rasa =="

Then, bila aku study kat UM ni. Ada sorang roomate aku ni, Nad tau aku suka taufufa. Aku pernah cerita kat dia dulu. Tapi sejak aku duduk UM ni, tak pernah beli taufufa kat sini. Pergi pasar malam pun boleh kira berapa kali je sepanjang 3 tahun dah kat sini ==" Tu yang Nad beli kalau dia pergi pasar malam. Ni dah kali kedua dia belanja aku taufufa. Terharu T_T huhuhu.

Roomate aku lagi sorang, Amy pergi makan kat Restoran Burma, Paradise Palace kat Sogo. Dia pergi dengan kawan-kawan Bahasa Burma dia. Tak taula dia balik pukul berapa ni. Tapi dia mesti dah kenyang kan. So, aku habiskan jela Taufufa ni! Hahahaha...


Kasi komen sikit k?

20 comments:

Unknown said... [Reply]

saya suka taufu fa..

Unknown said... [Reply]

@nurul_diya m. nor al-haj suke gak? de geng! ^^

Anonymous said... [Reply]

mmg sedap ! rugi sapa yg x lalu mkn hahahaha

Unknown said... [Reply]

@zOeY zAu YaH hahaha. sayela tu! tapi dulula.. heheheh

Unknown said... [Reply]

teringat taufufa masa study dkt uum dulu..
huhuhuh...
sodap!

Unknown said... [Reply]

@mr_mrs mikko Beli kat PMC gak ke dulu? ;p

sfatimahzj said... [Reply]

meh bagi ckit...hehehe~

Unknown said... [Reply]

@sfatimahzj meh dtg bilik! ;)

Anonymous said... [Reply]

tahniah.akhirnye menyedari kesedapan taufufa :D

Unknown said... [Reply]

@r u l e ~ tula~ thank God, finally aied sedar! :D

Cendana Kasih said... [Reply]

meh umah akak, ada taufufar...tp akak buat sendiri

Unknown said... [Reply]

@Cendana Kasih yeke? rumah akak kat mane?

Mar said... [Reply]

saya suka gak taufufa nih,.bile ingat balik parent mmg suka mkn benda ni and then barulah anak2 nak suka plak,..

Unknown said... [Reply]

@Mar my mom suke tp asenye mcm dah lame tak nmpak my mom makan.. huhu.

RENTAS DUNIA TRAVEL AND TOUR SDN BHD said... [Reply]

Assalamualikum...

Taufufa ni sebenarnya makanan kegemaran waktu puasa tau...

Unknown said... [Reply]

@Ainul Mardziah wsalam ;) samela.. kalau pergi bazar mesti cari taufufa. yummy! :D

Unknown said... [Reply]

sampai sekarang still tak pandai makan taufufa ni

AR said... [Reply]

mmg sedap gila taufufa ni!! rugi tak makan! tp dh try kn ^^

Nur Syazana Mohammed Sani said... [Reply]

setiap ari rabu mesti pergi pasar malam untuk carik bende nie ,. tiap minggu xkan lepas ^^

http://syazanasani.com

♥Putri ilyanie♥ said... [Reply]

Putri suka taufufa..

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth