Tuesday, May 18, 2010

Kelahiran.

HELLO READER:)


hurm, dah malam~
dah mengantuk =='
tapi kena post benda ni gak.
penting !
dah banyak hari saya delay benda ni.
tak boleh lengahkan lagi.
mesti post kasi tahu semua orang !




HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAREST ABAH !
May 8th, 2010
now you're 46 years old ! ;)

tapi umur tak melambangkan apa2.
yang penting kesihatan kena jaga ya !
pssst~ sedap tak kek tu abah ??
umi tempah kat kawan umi.
the home-made cheesecake just for youu !
tapi dari cara abah saya makan nampak macam sedap je~
sampai tak hiraukan papparazi yang tengah snap ! HAHA

here some wish for youu :)
sama je muka abah dalam mana2 gambar kann ;)

hahh, bukan tu je.
abah saya ada dapat hadiah juga tauu !
kelam kabut kami adik-beradik 'edit' hadiah tuu ;)
nak letak reben tapi ikat tak jadi, tak cantik.
wat tulisan kat kotak, dakwat jadi comot !
nasib baik hasilnya tak terlalu buruk. pheww~
tapi hadiah tu umi yang beli. HUHU

nak tau hadiahnya apa ?

jeng jeng jeng !

wahh, kelass gituu !~
hehe.
hope you like it !
neahh, we know you like it ! ;D

p.s: tak sabar bnak tunggu 21 May pulak !!



Kasi komen sikit k?

Post a Comment
 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth