Wednesday, May 19, 2010

Lelaki yang lebih dari terencat akal !

HELLO READER:)


pagi semua.. :)
pagi2 lagi kat rumah saya dah hujan.
sejuk~ best kalau dapat tidur lama ni~ HEHE
tapi saya tak suka bangun lambat.
nanti lagi malas nak bangun..
pssstt~ awak tu perempuan, jangan malas bangun awal, kata nak kahwin ! HAHA


tapi pagi2 lagi dah terbaca sesuatu yang tak best !
apa lah dunia sekarang kann..
tak bertamadun langsung !!
ada akal, tak nak gunakan sepenuhnya~
baik jadi binatang !
ehh, tak ! binatang pun lagi pandai. HUHH !




BETONG: Seorang gadis terencat akal berusia 15 tahun, di Kampung Spaoh di sini, disahkan mengandung hampir empat bulan, selepas dipercayai rogol dua lelaki di kampung itu, beberapa bulan lalu.
Lebih menyedihkan gadis terbabit langsung tidak mengetahui keadaan menimpanya, walaupun perutnya semakin membesar.
Kejadian yang menimpa gadis itu hanya disedari pegawai perubatan di sebuah klinik di kampung berkenaan jam 9 pagi kelmarin

Mangsa ke klinik itu sambil ditemani ibunya berusia 40-an yang juga orang kurang upaya untuk menjalani pemeriksaan rutin sebelum pegawai perubatan mengesyaki mangsa mengandung dan membawanya ke balai polis di Spaoh kira-kira jam 10.30 pagi sebelum dihantar ke Hospital Betong (HB) untuk pemeriksaan. 
Selepas pemeriksaan mendapati positif gadis berkenaan hamil 22 minggu, polis membuat laporan bagi pihak mangsa kerana kedua-duanya tidak berupaya untuk bercakap menceritakan kejadian berkenaan. 

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Betong, Deputi Superintendan, Md Bukhori Saffai ketika dihubungi berkata, gerakan memburu suspek berusia 17 tahun dan 30-an kini dijalankan, dan sehingga petang semalam belum ada tangkapan dibuat.

ishh, macam mana la kan mangsa.
dahla dia tak tau pun yang dia mengandung.
apalah punya bangang jantan2 lelaki tu !
ikutkan nafsu je, akal macam tak ada dah !


Berita penuh: Berita harian Online


p.s: lelaki sepatutnya melindungi wanita, bukan merosakkan !



Kasi komen sikit k?

Post a Comment
 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth