Saturday, November 27, 2010

The Story Teller, tells...



1) Apa benda paling penting dalam hidup anda?

Masa depan aku.

2) Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
Tadi beli burger! *Tapi gune duit mak kasi plak. Aisehh~*

3) Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Tempat; Kat kampong pon okay gak ;)
Tema; Retro or Vintage. Hahh! Jangan tiru, jangan tiru!

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
... ;) Dah tau tanya lagi. Malula I~

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Selama kami ditakdirkan untuk saling mencintai. *Uwekkk~ Bile aku pandai wat ayat camni?!*

6) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
CLEO ;) Aku kaki dan tangan majalah fashion tp aku langsung tak up-to-date!

7) Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Mesra dengan kedua-duanya! >,<

8) Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Barney Stinson! Wujud tak?

9) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mestilah...! Dengan bantuan mesin basuh..

10) Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
Italy~



11) Pilih salah satu, peluk atau cium?
xoxo, GG 

12) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
:] si monster yg tak menakutkan langsung
:] die cerah. jeles di situ!
:] si pipi tembam ;)

13) 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
:] Only Girl (In The World) by Rihanna
:] Careful by Paramore
:] The Time (Dirty Bit) by The Black Eyed Peas
:] Need You by Travie McCoy
:] Forget You by Cee Lo Green

14) 6 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini?

p.s; thanks to Saya Monster Gemok sebab tag saya! >,<



Kasi komen sikit k?

3 comments:

Tiq said... [Reply]

nnti i cuba jwb thanks :]

Unknown said... [Reply]

@sui nawi welcome :)

Anonymous said... [Reply]

kemain lg aq ditag..hahaha....byk nak jwb nie..cmne nie...

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth