Sunday, January 9, 2011

Aku Perhatikan Kau; Scene 1.



12 Disember 2010.
Lokasi: Stesen Bas, Bukit Jalil.

Aku perhatikan kau. Siapa perhatikan aku?

Scene 1: Perempuan Melayu 'chubby’ pakai legging.

Credit to: Yahoo

Tengah duk termenung tunggu bas Transnasional KL-JB, satu group budak2 muda melayu datang. Datang dari Jom Heboh la tu. Dengan beg Mister Potato yang gedabak besar tu. Alaa, tak jeles pun! Aku ada Chicken Floss Bun. Lagi sedap! Dorang ramaila gak. Kecohla gak tempat tu. Yang perempuannya free hair, lakinye stylo. So, boleh bayangkan sendiri la ea gaya dorang. Orang ramai yang de kat situ, asek pandang2 dorang je. Makcik2, pakcik2 semua pandang. Biasala tu, kalau budak2 dengan geng, kecohla cket. Aku sorang2 je kat situ, duk diam jela. Haha. Tapi aku takde hal la dengan dorang. Cuma aku de terperasan sorang pempuan antara geng dorang gak la.. Dia pandai bergaya walaupun badan dia berisi. Pakai puff sleeve shirt, legging, gladiator heels, rambut panjang, kemas, make up. Rupa pun not bad. Tapi satu je aku tak larat tengok. Shirt yang dia pakai tu agak pendek, tak padan pakai dengan legging. Buruk! Aku tak paham kenapa orang nak berfesyen tapi at last fesyen nak berorang. Haha. Means, manusia jadi mangsa fesyen. Kalau kau nak pakai legging, biarla baju kau labuh lepas dari punggung because legging ni umpama tak pakai apa2 but just tak nak expose your skin too much. Wahh, macam rancangan Fashion Police la pulak kan ^_^



Kasi komen sikit k?

14 comments:

ika~~ said... [Reply]

hehehe..
itu nmanye takde cermin kt umah..
haish..
aku pn trbyg ape yg ko tgk..
hahaha!

Unknown said... [Reply]

@ika~~ haha. g dekat die then tny, "nak aku g belikan cermin tak?"

uMie_cHan said... [Reply]

xsuke tgk pmpuan pki lging...
sme je xpki sluar huhuuhu

Unknown said... [Reply]

@uMie_cHan yup, memang pon.. huhu.

Burp said... [Reply]

sesungguhnya org dalm penceritaan ini.. adalah fashion victim.. :P

Unknown said... [Reply]

@BurpHahaha.. absolutely :)

budak kecik said... [Reply]

ak dh bley bayang bila pakai legging ngn bj pendek.

sgt buruk tuh~!

Anonymous said... [Reply]

sy suka org pkai legging tapi jgn la sampai nampak segitiga....sgt burok tau!...WAHAHAHAHA~

Unknown said... [Reply]

@buDAK keCIK bayang leklok.. haha. baju die tak pendek sgt but still tak sesuai pasal die berisi.. baju tu tak cukup cover her lower part :)

Unknown said... [Reply]

@n u r k i m a de care pakai legging tu tp kalau nmpak segitiga, baek bukak terus! hahaha.

Anonymous said... [Reply]

tak suke legging.serupe tak payah pakai ape2.haha :D

Unknown said... [Reply]

@r u l e ~ betul!

Anonymous said... [Reply]

macam dah tak cukup seluar kat dunia ni... sakit mata oh tengok lebihan2 lemak...

justfauzee.blogspot.com

Unknown said... [Reply]

@F@UZEE tolong kasi die pinjam sluar. hehe,

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth