Monday, January 10, 2011

Aku Perhatikan Kau; Scene 2.



Aku Perhatikan Kau; Scene 1.


12 Disember 2010
Lokasi: Stesen Bas, Bukit Jalil.


Aku perhatikan kau. Siapa perhatikan aku?


Scene 2: Young Chinese girl with her Sugar Daddy?

Yeke tu sugar daddy dia? Haha. Mana la aku nak tau kan. Yang aku nak cite ni bukan samada laki tu sugar daddy dia ke tak tapi dress up pempuan tu. Hurm, bajet pakar fashion la kau, Sofia. Haha. Tak kisah pun pempuan tu nak dress up camane tapi at that moment, aku kesian tengok dia. Dia macam tak selesa. By wearing, vest top, short jeans & gladiator  heels, nampak menarik perhatian dah. Tapi nampak dia susah nak jalan. Dengan tar kat stesen bas tu tak rata. Huhu. Pada aku la kan. Kalau tak biasa, pastu nak kena jalan bawak barang naik public, pakai sneakers je senang. Tak pun pakai something flat. Bukan apa, senang nak jalan, nak lari ke. Hehe. Mana nak bawak beg lagi.. Tapi mungkin pempuan tu nak try biasakan pakai heels walau di mana jua anda berada!


Aku Perhatikan Kau; Scene 3.


Kasi komen sikit k?

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth