Monday, February 24, 2014

4 sisters, only brother and a gift.

Harini hari pertama untuk minggu yang kedua. Break time tadi kami sambut birthday girls and the only boy for January-April babies. Miss Helen tulah Boss kami. She is our Laboratory Operation Manager. Liyana, budak reporting. Ren Xi, Apprentice Chemist. Aeddy, budak project. Mei Kee, Analytical Chemist. Celebration ni kira sekali dengan farewell untuk Mei Kee. She will be transfer to Penang. Wuuuu. Sedih. She's so cool. Oh tak ambik gambar lagi dengan dia. Takpe, I will make sure kita akan ambik gambar sama-sama before you leave. Heee.

InsyaAllah, all of your wish will be fulfilled.
Kek coklat ni sedap kot. Macam Royal Hazelnut yang selalu kita makan tu. Beli kat SDS. Kalau kita kat sini, tak hadap lah kek Secret Recipe. Kat SDS pun ada jek kek sedap-sedap. Harga pun reasonable. Hewhew.

Then balik kerja tadi singgah UniSC sekejap. Datang jumpa siapa yang ada jek. Datang sebab ada orang nak kasi buah tangan. Sekali ada hadiah dalam plastik makanan tu. Ada orang hadiahkan baju. Tapi tak pernah ada baju macam gini. Macam mana gaya nak pakai pun tak reti. Kita dahlah tak reti nak mix and match. Hihu. Tapi terima kasih lah pasal kalau bagi benda yang kita dah ada pun tak best jugak. Dah biasa dapat. Terima kasih banyak-banyak.

Hadiah dari seberang.
Orang lain yang celebrate birthday, kita yang dapat hadiah.



Kasi komen sikit k?

No comments:

 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth