Wednesday, February 5, 2014

Ada yang lebih baik menanti.

Sedihnya rasa. Lepas satu masalah, satu masalah lain datang. Entah kenapa boleh pulak terpilih nak jadi mangsa kecurian handphone. Eeeii. Memang hilang sabar betullah semalam. Kalau dapat tangkap siapa orangnya memang boleh bawak gaduh. Datang tempat orang dalam waktu kerja, buat hal. Memang pondan.

Bodohnya kita ni pergi tinggal handphone atas meja kat lab. Kena nasib tak berapa nak baik, ada pulak yang berkenan handphone tu. Haihh. Padahal sekejap jek tinggal. Selama ni kami ada jek tinggal handphone merata, selamat jek. Takde yang nak ambik. Masing-masing pakai smartphone. Tetiba semalam tak selamat. Cuma, selamat jalan handphone kesayangan. Huuuu.

Walaupun handphone kita tak semahal handphone awak, budak, bukan handphone yang kita kisahkan. Tapi benda berharga yang ada kat handphone tu. Benda berharga yang takkan boleh dapat lagi. Kenangan banyak dalam handphone tu. Ya, kita tau kita memang salah. Siapa suruh pergi tinggal handphone tu tanpa ada orang jaga kan. Dan memang kita jek yang salah dan kena mengaku salah dalam hal ni. Kita pun tau awak tak sebodoh tu senang-senang nak mengaku. Takpelah. Benda jadi bukan takde saksi langsung. Kan?


Ok fine. What goes around comes around. Take care.

Kasi komen sikit k?

Post a Comment
 
back to top Blacy Smiley - Haha Bucktooth